Klánháboru Tippek:)

Sziasztok;) Itt mindent megtalálhatok a Klánháborúrol:)tippek,trükök.stb.... Jó szórakozást:)

Útmutatás a sikeres játékhoz, illetve egy olyan játékosi hozzáálláshoz, ami feltehetően sikerre vezet. Viszont nem Szentírás!!! Létezhet más út is.

1. Menet;

Kezdéstől a farmolásig.

Legelőször mindegy hány ponttól kezdesz, először csak bányát kell fejleszteni, a következő szintek eléréséig: Fa 9, Agyag 8, Vas 6.
Fából kell a legtöbb, mivel az kell a lándzsáshoz. Mikor ez megvan, barakkot kell építeni, ahol azonnal elkezdeni a lándzsások kiképzését. A különféle épületek előfeltételeit nem fogom külön leírni, benne van a Súgóban. Bónuszfalvakat!!! Mást amúgy sem tudsz, mert az elején védelmet élvezel te is meg a szomszédaid is. A szobrot azonnal fel kell építeni, mert a paladin elhoz 100 egység cuccot, ami megfelel 4 lándzsás kapacitásának. Ha elkezdesz fosztogatni, szinte azonnal szükséged lesz piacra is, mert különben nem tudsz továbbfejlődni, egyszerűen nem lesz elég fád a további emberekhez, ha nem kereskedsz. Az első ember nekem 130 pontnál jött le a szalagról. Ha kezdetben erősebb társak segítenek, előbb is elérhető.
Ha megvan 100 embered, elkezdhetsz a lovasságra fejleszteni. Kezdetben nincsen szükség semmi más egységre, rögtön mehetsz rá a könnyűlovasságra. Ez azért van így, mert ha ezen az úton haladsz, olyan gyorsan fogsz fejlődni, hogy 3 napon belül lehagyod a környéket. Éppen ezért sem fal, sem pedig menedékhely építésére nincsen szükséged a lovasság előtt. Azt sem szabad elfelejteni, mennyi nyersanyagot meg lehet spórolni, ha nem fejlesztesz ki mindent feleslegesen. Naponta többször kell kiküldeni, a 100 ládzsást, a paladinnal együtt, és elérheted a lovasságot olyan 300 pont körül. Ekkor viszont már falat is csinálni kell, hogy a későbbi célokat elérhesd. Ebben a periódusban nagyon kell figyelni a farmra és a raktárra, mivel nagyon könnyen betelik a raktárad ha 10-20 lovas elmegy nyersanyagért.
Ha eleget játszol, a bányákat már nem is kell fejleszteni.
400 pont körül elérhető a 100 könnyűlovas az említett 100 gyalogos mellett. Ekkor már szinte önfenntartó vagy, és semmi nem múlik a bányáidon. Innentől kezdve öröm az élet. Ezzel el is telt az első hét, már régen lejárt a védettséged, viszont innentől kezdve öröm az élet, mert kezdődhet a farmolás.

2. Menet;

A farmolás kezdetétől, 1000 pontig.

Mivel ideális esetben folyamatosan fosztogatsz, 500 pontnál már elérhető a barakk, istálló, és főépület folyamatos pörgetése és ezt el is KELL érni. Felderítőből szintén kell legalább 50, mert ezeket küldöd ki előbb, és csak aztán a lovasokat, hogy veszteségek nélkül meg tudd úszni. Itt már biztosan fel fog tűnni a szomszédaidnak, hogy tudsz valamit, és nem nagyon mernek megtámadni. Munkamódszer a következő: kiküldesz mondjuk 10 falura 5-5 felderítőt, ezek még továbbra is legyenek bónusz és barbár falvak. Ha megjött a jelentés annyi lovast küldesz ki amennyit kell a cuccért. Ilyen körből legalább naponta kettőt le kell futni, hogy biztosítsd a folytonos fejődést, és dominánssá válj a környéken. Közben már védőgyalogost is csinálni kell, ezek arányát lentebb megadom. 1000 pontra mindenkinek KÖTELEZŐ 300 védőgyalogossal, és 20-as fallal rendelkeznie. Ez alap. Közben természetesen tovább kell gyártani a könnyűlovasságot, mert megéri. A műhelyet hagyhatod egyelőre, katapultra és faltörőre csak később lesz szükség, amúgy a könnyűlovasság megfelelő tömegben példál 80-100 fő, már az ötös szintű falat is veszteség nélkül ugorja át, erősebb ellenfelet meg ne támadj egyelőre. Amúgy magunk között szólva, ha követed az iránymutatást nem is fogsz olyan ellenfelet találni magad körül, aki hozzád viszonyítva erősnek mondható.

Íme egy falu mely szerintem 1000 pontnál erősnek mondható: 100 lándzsás, 200 kardos, 100 íjász, 50 felderítő, 300 könnyűlovas 20-as fal. Mondom, bányát műhelyet és menedéket nem kell fejleszteni.

3. Menet;

1000 ponttól a 2. faluig.

Most egy ideálisnak vélt 1000 pontos falu továbbfejlesztéséről lesz szó. Ezen a szinten már el kell kezdened ostromgépeket fejleszteni, mégpedig a következő mennyiségben: Ha mindkettőből van 50 az nem rossz, komolyabb falunak (1000 pont felett már komolyabb egy falu, hiszen ha rendesen fejleszt már megvan a 20-as fala) e nélkül nekimenni csak arra jó, hogy kinevettesd magad. Ha majd foglalni akarsz kosból kellhet akár 100 is, mert a nagyobb túlerő itt is csökkenti a veszteségeket. Ezen kívül a felderítők számát is kell növelni, 100 minimum kell, ha komolyan akarod magad vetetni. Ezek ha megvannak, szépen békésen elindulhatsz a végső cél az akadémia felé. Észben kell tartanod, hogy rohadt nehéz, mert sok ideig tartanak az épületek. Mindig előre kell fejleszteni a raktárat és a farmot, ciki tud lenni, mikor 240 könnyűlovas hazaér, és nincs hova letenni a cuccot. Napi 100 pontos fejlődés akkor is garantált, ha nem a pontra mész, mert ha tisztességesen fosztogatsz egyszerűen nem tudsz nem építeni. Célszerű az akadémia előfeltételei közül a főépületet felhúzni legelőször, mert gyorsítja a többit. És ezer pont felett már meg kell határoznod a taktikát, amit később követni fogsz. Például előbb utóbb kell majd bárdosokat csinálni, mert olcsón hatékonyak. A lovasság összetételét és arányait is meg kell magad számára határoznod. Egyéni ízlés, hogy mit gyártasz, én például csak könnyűlovast csinálok, és nekem eddig bejött, habár más megoldás is lehet célravezető. Íme egy példa egy jó kilátásokkal bíró 2000 pontos falura:
Védő gyalogok összlétszáma MINIMUM 1000!!!
Csatabárdos még nem kell, elég ha ez után állsz neki, hiszen gyorsan pörögnek kifelé.
Felderítő 100, lovasság 500, 50-50 kos és katapult. 2000 fölött már nyomni kell a csatabárdosokat és azt a fajta lovasságot, amelyet fő ütőerőnek szánsz. Mert ezekből kell komolyabb mennyiséggel rendelkezned, mire meg lesz a nemesed. Az pedig valahol 3000-4000 körül meg lesz ha komolyan veszed, és nem követsz el nagyobb hibákat. Ezek gyártásához, minimális elvárás a 11. szint barakkból és istállóból. És mint mondtam további 50 kosra is szükség lesz.
Figyelni kell a farmra!!! Ha reggel felkelsz és már csak 500 hely van, kezd el építeni a következőt, mert ha hazahozzák a cuccot a lovasok, muszáj leszel beletömni az előjegyzésbe és délre betelik. Védelemre innentől már nem nagyon kell figyelned, bármilyen hülyén is hangzik. Egyszerűen ha megfelelően haladtál eddig, nem lesz ki ellen védekezned!!! Például ha engem a térkép középpontjába veszel meglátod, hogy a közvetlen környezetemben senki nincs, akinek legalább annyi pontja lenne mint az enyémek fele. De ettől persze én is tartom magam az 1000 védőgyaloghoz, hiszen ez az elvi minimum.

Mire eljutsz a nemeshez, következő támadóseregnek kell otthon kiéhezve álmodoznia egy édes kis vérengzésről: 1000 bárdos, 1000 támadó lovas, (esetemben könnyű), 100 kos, 50, katapult. És persze a védők!!! Kevesebb emberrel milyen falut tudnál foglalni? A szomszéd 1400 pontos farmodat??? Ha már falut foglalsz ennél magasabbra kell a lécet tenni. Olyan faluba ne küldj nemest, melynek a fala lerombolása után nincsen legalább 2000 pontja. És itt meg kell állni egy pillanatra:

I, Ha kinézted a falut, és a klánja az első 50-ben van, vagy az adott kontinensen a 10-ben kérj engedélyt a megtámadására.
II, Ha ez meg volt, nézd meg az adatlapját, Személyes Szövetséges?
III, Nézd meg a klánját, szintén a szövetségesei miatt.
IV, Ha szükségesnek látszik, kérd meg a szomszédait, a biztonság esetére, hogy ne segítsenek neki mert hasztalan lenne.

V, És ekkor küldd ki rá a felderítőket. Mégpedig 1000 darabot. Bármilyen meglepő, de ennyi kellhet. Tavaly amikor angolul nyomtam, egyszer kaptam a nyakamba 800 darabot. Szegény haver ha tudta volna, hogy nekem volt 1200? Meg aztán gondolj bele: Ha elfoglalod, ott áll üresen egy fal nélküli falud, és a gyengeséget el kell rejteni! Hirtelen van két falud, leromlott a morálod a szomszédaidhoz képest, és le is gyengültél egy kissé. Ha van egy mocskos, pofátlan, gerinctelen, köcsög a környéken, mint például ÉN, akkor az még aznap rá fog menni a főfaludra és mivel hirtelen leromlott a morálod, valószínűleg le fog gyakni. Persze mint már mondtam ha elég jól fejlődsz, nem nagyon lesznek ilyenek a környékeden. Szóval az 1000 felderítőből néhányat menthetetlenül elveszítesz a többire meg szükség lesz a két falud levédésére.

Maga a falufoglalás több napot igénybe vehet, ha csak egyszer-kétszer tudsz naponta gép elé ülni, így ha ez segít, időzítsd hétvégére!

4. Menet,

Elvi útmutató a több falus játékhoz;

Több falu közül kell védő és támadó falvakat meghatározni. Mivel az elsőben már kigyúrtál egy támadósereget a második értelemszerűen védő lesz. Ez a következőt jelenti: Folyamatosan nyomjad a védőgyalogot, és a felderítőt, majd ha abból is van a kisebbik faludban is néhány száz, akkor majd jöhet a nehézlovasság. Iszonyat sokat véd, és szükség esetén gyorsan áthelyezhető. További falvaknál (3-4-5-stb). Egyensúlyban kell lenniük a támadóknak és védőknek. Az elhelyezkedést szintén figyelembe kell venni. A támadónak központi helyzetben kell lenni, hogy néhány óra alatt bármelyik védőfalud mellett rendet tudj tenni. Minden új falu környékén szét lehet nézni, új szövetségek után, csak egy dolgot vegyél figyelembe: Ne köss szövetséget, olyannal, akit érdemesebb lenne elfoglalni!!!

És végül JÓ SZÓRAKOZÁST!

Ha kérdésed van, ott a fórum.


Szeretnék még hozzáfűzni gondolatokat a fejlődéshez mivel a sereg építéssel kapcsolatban felmerültek problémák!

Először is nézzetek körül a piacon, mit lehet a legjobb áron eladni?
Agyagot! Tehát az agyagbányát nem biztos, hogy elkéne hanyagolni:) 1:2 ben is megveszik!
A fejlődéshez a legfontosabb a farmolás. Először amíg csak lándzsásotok van addig a közeli barbár és bónusz falukat érdemes akár naponta kétszer meglátogatni.
300 lándzsás már elég ahhoz, hogy max 1-2 veszteséggel sok anyagot hozzatok.

Ha már van könnyűlovas akkor 200-asával egyre messzebb mehettek és egész nap érdemes foglalkoztatni őket:) az otthon levő lovas csak nyűg:))
3000 pont körül már illik legalább 1000 lovast összerakni és egyre több nyersanyagotok lesz! Kémlelni itt felesleges!
A könyűlovas a legalkalmasabb a farmolásra, ez tudja a legtöbb nyersit hozni.
Ha elértétek ezt a szintet akkor érdemes elkezdeni az akadémia kiépítését, ez kb 4000 pont környéke!

Mégegyszer hangsúlyozom, ha nem figyeltek oda a seregfejlesztésre nincs mivel farmolnotok és lelassul a fejlődésetek!
Ésszerűen elosztva a nyersanyagot az építés és a seregfejlesztés között, lehet gyorsan fejlődni!

Ha már több falu van akkor én megosztom a feladatokat.
Kialakitok védő és támadó falvakat!
A védőfaluban csak védekező gyalogságot gyártok és a kaszárnyát maxolom ki.
Innen látom el a másik 2-3 támadó falut védelemmel, igy nem veszek el helyet ott a tanyából!
A támadófalukban pedig nyomatom a lovasokat, elsősorban a könnyűlovasságot.
A legnagyobb támadóerőt velük lehet létrehozni+ a bárdosokkal!
Ezekben a falvakban kell gyártani a kosokat és a katapultokat is.
240 kos nulláz le egy 20-as szintű falat.

A foglalásról:
Idegen falukat 1 nemessel csak közvetlen szomszédban érdemes foglalni.
Ha 4-5 órára van ( egy mező a nemessel 35 perc ) akkor csak 4 nemessel érdemes elindulni.
Az első a kémlelés, lehetőleg minimum 5-600 felderítővel.
A főcsapás minimum 3000 lovas 240 kos és kata ha rombolni akartok.
Én még ezután szoktam söprögetni 2-3000 lovival.
Majd lehetőleg 2-3 másodpercenként a nemesek legalább 1000 bárdossal.
Ezek után minnél előbb betolni egy normális védelmet és építeni a falat:)

Egy jóakarónk véleménye:
Láttam itt, amit mások beírt a falufoglalással kapcsolatban.

Segítség a falufoglaláshoz.

Amit most olvasni fogsz nagyobb részben egy támadó jellegű falura vonatkozik, olyanra, amit az "Útmutató a sikeres játékhoz" kezdetű eszmefuttatásban írtam le. De elvi szinten alkalmazható kevésbé acélos faluval való játék esetén is.

1) Falufoglalás alapkövetelményei:

Persze ez benne van a Súgóban, illetve az van benne, hogyan lehet elfoglalni egy falut, de az nincsen, hogyan érdemes.

I. A Sereg.

Kell egy sereg, amivel elfoglalod a falut. De nem mindegy az sem milyen veszteségekkel jár a foglalás. Nem éri meg elfoglalni egy falut, ha elveszíted a farmoló egységeket. 50% -os veszteséggel már nem nagyon éri meg a foglalás, kivéve azt az esetet, amikor undorítóan erős a támadósereged. Ha nem marad 500 lovasod a szimulátor szerint a falu kipucolása után, kérj segítséget, hiszen ő is fog, ami előre nem kalkulálható további veszteségekkel jár a részedről.
Számolnod kell azzal is, hogy a foglalás ideje alatt nem fogsz tudni kellő mennyiségű egységet gyártani, mivel a sereged ingázik a nemessel és nem fosztogat.
Ilyen 200-300 fős túlélő könnyűlovassággal már mínuszban van a foglalás, mivel az új falud nyersanyaga nem pótolja további 500 lovas napi farmolását!
A minimális sereget, amivel nekiállhatsz foglalni már leírtam, de ha nem áll rendelkezésedre akkor sincsen minden veszve. Erre való a szövetséges, aki nem feltétlenül klántag. Ekkor azonban nőnek a veszteségek, X védelmet Y sereg Z veszteséggel lever. Y/2 sereggel számolva nem két támadó sereg kell, hanem több!! Így a veszteség is többszöröse Z-nek! Ennek nem egésze esik rád, így jobban jársz, de akkor tartozol a többieknek, így későbbi csatákban el fogod veszíteni, amit megspóroltál a többiek segítségével, de legalább kiküszöbölöd a foglalást követő vészes legyengülést. (A második falu megszerzéséről beszéltem, később valamivel másabb a helyzet.)

Kell egy sereg, ami megvédi a friss foglalást. A fal nélküli falu a szinónimaszótárban a ?Meszesgödör? ill. ?Gázkamra? címszavak alatt szerepel. Ilyen helyekre meg inkább más küldje a seregét. Te beraksz néhány száz felderítőt, és az új szomszédod megkéred, ideiglenesen küldjön át egy kis védősereget. Még ő lesz hálás ha ügyes vagy, hogy segíthet egy olyan félelmetes és könyörtelen játékosnak mint Te és ezzel megóvhatja a saját életét.
Hatásosan alkalmazható olyan szomszédok esetében, akinek kb annyi pontja van mint az áldozatodnak, vagy komolyabb klán tagjaival szemben. (Érezze csak, hogy tiszteled a klánját, függetlenül attól, hogy ez igaz-e.)

II. A többiek.

Nézd meg a kiszemelt áldozatod szövetségeseit! De ezt egyszer már leírtam, így tovább lépek.
A környék komolyabb kaliberű (értsd: Támadó ranglista, nem pontszám!), tehát komolyabb kaliberű játékosait kérd meg, hogy hagyják meg a falut neked.
Persze ízlés és stílus szerint megkérheted a kisebbeket is, hálásak lesznek neked, hogy nem őket választod. És ami szintén fontos: Kérd meg őket, hogy ne segítsék az áldozatot!

A jelentéseket tedd el. Ha valamelyik mocsok ugyan azt a falut nézte ki, két jog érvényesülhet. Az egyik az erősebb kutya joga a ?párzás?-hoz, bizonyára ismered a mondást, ha nem is így hangzik pontosan. A másik a tisztesség joga. Egy falu azé, aki leveri a védelmét, nem azé, aki az üres falut befoglalja disznó módon, hacsak nem a haverod verte le a védelmet direkt neked, (~ Chapter I.:). Ha gáz van a jelentéssel igazolhatod a rivális klánja felé a jogod.
Kivételt képez a Klánháború klasszikus esete, mikor a vezér utasítására versz széjjel egy falut és az a klántag vagy szövetséges foglalja, aki előbb ér oda, mert nem szabad megengedni, hogy az ellenséges klán újra feltöltse védőkkel. Ebben az esetben jogod van a kártérítésre, mely lehet falu, vagy nyersanyag, vagy mindkettő.

III. Egyebek.

Tudj mit kezdeni azzal a faluval!
Erről még lesz szó a második részben is.
Kezdetben: Fal-Felderítő-Kardos. (Felderítő a fát eszi, utóbbi meg a vasat)
Aztán piacépítés, hogy a falvaid egymást segíthessék.
Majd Kovácsműhely és Istálló a nehézlovassághoz. 2-3. faluban csinálj nehézlovasokat is, mert ezek kellenek a védelemben. 1-2 ezer belőlük csak akkor küzdhető le, ha nagyon komoly klánok esnek neked és 5000 feletti falvakból 4-5 vagy több is rád megy. Ebben az esetben viszont lesz, aki segít.


2) Falufoglalás menete gyakorlati példákon.


I. Falufoglalás az oviban.

Sikeresen felküzdötted magad a 2500 pont környékére, és a nemesed átküldöd a melletted árválkodó 600-800 körüli bónusz faluba, mivel 3 százalékkal gyorsabb a termelés. Ez kétség kívül előnyös, hiszen így nem 398-at hoz egy 15. szintű bánya, hanem 409,94-et. Mennyi is volt a nemesed? 50.000??
Ehhez csak gratulálni tudok!
A klánunk neve amúgy is OVI! Ja khöm?khöm? vagy mégse?
Mellesleg az 1. Világban az EEAA most mondta ki, hogy akinek 2 faluja van 4000 pont alatt az repül. Nem a boldogságtól, hanem a klánból. Nem értem mi tartott nekik eddig.
Egyszer kíváncsiságból én is foglaltam 2050 pontos bónusz falut. Mit gondolsz miből volt a pontja? 30. szintű Raktár!
De felnyomtam a piacot és azóta logisztikai központnak használom. Amúgy teljesen használhatatlan volt még így is.


II. Falufoglalás reményteljes kezdőknél.

Megpróbálod követni az útmutatót, és szépen vonatozik a sereged a nemessel két napig a célpontba oda-vissza. Nem jön közbe semmi, örülsz a faludnak, előreugrasz a ranglistákon és nősz egy kicsit a környékbeliek szemében.
De már ekkor is van azért néhány apróság amire nem árt odafigyelni, amennyiben lehetőséged és időd engedi.
Pl: Nem egy nemessel kéne menni. És nem egy falura. Csinálsz 3 nemest, és szépen leversz hozzájuk két falut, majd elfoglalod az egyiket és a másikat is ugyancsak két nap. Ha kicsit utánaszámolsz a farmolásból kiesett napoknak, rájössz, hogy így kevesebb időt veszítesz. És ott van még a morál is, jobb két 3000 pontos falut leverni egyaránt 90% körüli morállal, mint elfoglalni az egyiket és utána esni neki a másik seregének immár rosszabb morállal.
3 nemest elküldesz az egyikbe, majd mindhármat a másikba. Aztán egy-egy mindkettőbe. Persze kísérettel. Nem sokkal egyszerűbb mint falunként egy nemessel játszadozni 3-4 napot?

III. Falufoglalás komolyabb játékosoknál

Ez különösen több falus játékosok ellen ajánlott, vagy komolyabb klánok esetében. A beérkezési sorrend a következő:

- Felderítők
- Támadósereg\A. Halott.
- Támadósereg\B. Halott.
- Támadósereg\C. Talán van túlélő.
- Nemes+Kíséret\A.
- Nemes+Kíséret\B.
- Nemes+Kíséret\C.
- Nemes+Kíséret\D.- Tied a falu, Gratulálunk!
- Védősereg\A
- Védősereg\B- Tied is marad.

Időzítést meg kell választani, férj bele a napba, hogy ne legyen védelmi bónusza. És cselekedj gyorsan. Támadóseregek a Gyülekezőhelyet rombolják le, mivel így nem számítanak bele a védelembe a supportok. Nemesek beérkezési ideje között minimalizálni kell az eltérést, hogy csökkentsük a morálvisszaállást, illetve a support beérkezésének esélyét. A nemest ne küldd el védtelenül. Mondjuk erre a program is figyelmeztet, de pár száz lovas nem árt mellé tényleg.


IV. Falufoglalás Túlélő játékosoknál

A foglalás menete megegyezik az előzővel, de van egy aprócska különbség: Minden sereg a saját falvaidból származik, ugyanis van már egy pár belőlük. Ebben az esetben volna egy kérdésem: Haver, Te minek olvasol ilyeneket??


Remélem tudtam valamit segíteni annak, akinek kellett.




Weblap látogatottság számláló:

Mai: 4
Tegnapi: 3
Heti: 39
Havi: 133
Össz.: 38 861

Látogatottság növelés
Oldal: Tippek:)
Klánháboru Tippek:) - © 2008 - 2024 - vitriol.hupont.hu

A HuPont.hu ingyen honlap készítő az Ön számára is használható! A saját honlapok itt: Ingyen honlap!

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »